
باشگاه مشتریان ، هرگاه این نام به میان می آید ناخود آگاه فکر می کنیم که یک محیط جذاب و دوستانه و یک تیمی از مشتریان به صورت آنلاین مشغول و نقد و انتقاد از برند و شخص مورد نظر شما هستند .
کاربران در باشگاه مشتریان از مزایای گوناگونی بهره مند خواهند شد،این مزایای شامل امکانات جذاب از وب سایت و همچنین جوایزی نسبت به فعالیت های خود دریافت خواهند شد، از دیگر حسن های باشگاه تخفیفات و قرعه کشی های دوره ای و فضلی که به انتخاب مدیر وب سایت انجام خواهند شد و باعث می شوند تا کاربران بیشتری با وب سایت آشنا و در آنجا عضو شوند.
از اهداف مهم باشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- جذب کاربران جدید و فعال
- معرفی وب سایت به دوستان و آشنایان توسط کاربران فعلی
- دسترسی به مقالات مورد نظر از طریق سای
- دریافت تخفیفات جذاب
- شرکت در قرعه کشی ها و دریافت جوایز
- معرفی محصولات جدید
- پیدا کردن مشتریان فعال
- ارسال پیامک مناسبتی به کاربران عضو
- دریافت امتیاز نسبت به فعالیت در سایت
- انتخاب جوایز نسبت به امتیازات کاربر
- قابلیت تنظیم و ارتباط بین جوایز و امتیازات
- و . . .
امکانات باشگاه مشتریان به شرح ذیل می باشد:
- قابلیت ثبت نام در وب سایت و دریافت نام کاربری
- جمع آوری لیست کاربران با اطلاعات مورد نظر
- امکان استفاده همزمان چند کاربر بر روی وب سایت
- امکان ویرایش اطلاعات توسط کاربر و مدیر
- مشاهده میزان خرید هر کاربر در بازه های زمانی
- قابلیت امتیاز دهی بر اساس استراتژی سازمان
- اطلاع رسانی از طریق ارسال خبر نامه و یا کاتالوگ و اس ام اس (ایمیل در صورت داشتن میل سرور)
- قرعه کشی و اهداي جوایز به صورت دوره اي
- امکان طراحی کمپین ها و پکیج هاي تشویقی و امتیازي متنوع جهت مقاطع زمانی مختلف
سیستم CRM ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management)
- ارسال پیامک تشکر به مشتریان پس از تماس آنها به منظور تاثیر بیشتر
- ثبت و ذخیره ی شماره های دریافت شده مخاطبان تماس گیرنده توسط اپراتور
- افزایش قابلیت رقابتی در بازار جهت جذب، حفظ و توسعه مشتری
- تسهیل فرایند های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش
- شناسایی فرصت های جدید جهت سرمایه گذاری
- توانایی ایجاد پایگاه اطلاعاتی از جامعه مشتریان
- نظارت دقیق و جامع بر عملکرد پرسنل فروش
- کاملا مبتنی بر وب (web Base Interface) می باشد.
- مبتنی بر توزیع کار یا وظیفه بین مدیران و کاربران
- مدیریت فعالیت های عقب افتاده کارمندان(کنترل نا محسوس) برای مدیران
برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات ما تماس بگیرید

|