.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

باشگاه مشتریان ، هرگاه این نام به میان می آید ناخود آگاه فکر می کنیم که یک محیط جذاب و دوستانه و یک تیمی از مشتریان  به صورت آنلاین مشغول و نقد و انتقاد از برند و شخص مورد نظر شما هستند .

کاربران در باشگاه مشتریان از مزایای گوناگونی بهره مند خواهند شد،این مزایای شامل امکانات جذاب از وب سایت و همچنین جوایزی نسبت به فعالیت های خود دریافت خواهند شد، از دیگر حسن های باشگاه تخفیفات و قرعه کشی های دوره ای و فضلی که به انتخاب مدیر وب سایت انجام خواهند شد و باعث می شوند تا کاربران بیشتری با وب سایت آشنا و در آنجا عضو شوند.

 

از اهداف مهم باشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب کاربران جدید و فعال
  • معرفی وب سایت به دوستان و آشنایان توسط کاربران فعلی
  • دسترسی به مقالات مورد نظر از طریق سای
  • دریافت تخفیفات جذاب
  • شرکت در قرعه کشی ها و دریافت جوایز
  • معرفی محصولات جدید
  • پیدا کردن مشتریان فعال
  • ارسال پیامک مناسبتی به کاربران عضو
  • دریافت امتیاز نسبت به فعالیت در سایت
  • انتخاب جوایز نسبت به امتیازات کاربر
  • قابلیت تنظیم و ارتباط بین جوایز و امتیازات
  • و . . .


امکانات باشگاه مشتریان به شرح ذیل می باشد:

  • قابلیت ثبت نام در وب سایت و دریافت نام کاربری
  • جمع آوری لیست کاربران با اطلاعات مورد نظر
  • امکان استفاده همزمان چند کاربر بر روی وب سایت
  • امکان ویرایش اطلاعات توسط کاربر و مدیر
  • مشاهده میزان خرید هر کاربر در بازه های زمانی
  • قابلیت امتیاز دهی بر اساس استراتژی سازمان
  • اطلاع رسانی از طریق ارسال خبر نامه و یا کاتالوگ و اس ام اس  (ایمیل در صورت داشتن میل سرور)
  • قرعه کشی و اهداي جوایز به صورت دوره اي
  • امکان طراحی کمپین ها و پکیج هاي تشویقی و امتیازي متنوع جهت مقاطع زمانی مختلف


سیستم CRM  ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management)

  • ارسال پیامک تشکر به مشتریان پس از تماس آنها به منظور تاثیر بیشتر
  • ثبت و ذخیره ی شماره های دریافت شده مخاطبان تماس گیرنده توسط اپراتور
  • افزایش قابلیت رقابتی در بازار جهت جذب، حفظ و توسعه مشتری
  • تسهیل فرایند های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش
  • شناسایی فرصت های جدید جهت سرمایه گذاری
  • توانایی ایجاد پایگاه اطلاعاتی از جامعه مشتریان
  • نظارت دقیق و جامع بر عملکرد پرسنل فروش
  • کاملا مبتنی بر وب (web Base Interface) می باشد.
  • مبتنی بر توزیع کار یا وظیفه بین مدیران و کاربران
  • مدیریت فعالیت های عقب افتاده کارمندان(کنترل نا محسوس) برای مدیران


برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات ما تماس بگیرید