.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

انواع پشتیبانی :

  1. پشتیبانی فنی
  2. پشتیبانی محتوی
    • پشتیبان نقره ای ( همراه با طراحی 1 ماه رایگان و سپس قابل تمدید )
    • پشتیبان طلایی ( خرید اعتبار شارژ)

پشتیبانی فنی

نحوه پشتیبان فنی چگونه است :

این نوع پشتیبانی مربوط به امور هاستینگ و فضای میزبانی می باشد ، با توجه به اینکه اکثر شرکت های طراحی ،  فضای هاستینگ را از شرکت های دیگر به صورت جدا خریداری می کنن تیم طراحی و توسعه پارسی وب کلیه خدمات دامین و هاستینگ را پوشش می دهد و مشتری به هیچ عنوان درگیر سایر شرکت ها و نحوه عملکرد سایرین نخواهد بود

لذا این پروسه خود شامل چهار چوب و قوانینی است که شرکت پارسی وب هم از آن به دور نیست.

این پشتیبانی همراه با خرید هاستینگ از ما شروع می شود و با تمدید هاست و فضای میزبانی نیز تمدید می گردد.

چهار چوب و وظایف ما در پشتیبانی فنی سرویس مشتریان :

  1. حفظ و نگهداری اطلاعات شما در فضای اینترنت
  2. مانیتورینگ سرور ها به صورت شبانه روزی
  3. ارائه کنترل پنل مدیریت هاست
  4. فایروال سخت افزاری و نرم افزاری
  5. آپدیت پتچ های امنیتی سرور
  6. ارائه پهنای باند ماهیانه ( میلادی )
  7. کنترل پورت ها ، پروتکل ها ، سطوح دسترسی به طور مکرر

پشتیبان محتوی سایت ( پشتیبان نقره )

این نوع پشتیبانی همراه با طراحی وب سایت هایی که توسط پارسی وب انجام می گیرد به صورت رایگان برای ماه اول به مشتریان خود می دهیم ، پس از ماه اول می توانید این عملیات را تمدید نمایید.

خدماتی که در پشتیبانی نقره ای شامل می شود :

  1. امکانات : افزودن ، ویرایش ، حذف مواد موجود در پکیج خریداری شما
  2. محتوی : ویرایش ، حذف ، جابجایی ، تغییر موقعیت در سایت
  3. قالب : تغییر موقعیت های وب سایت ، تغییر رنگ ، تغییر چیدمان
  4. از بین بردن و رفع باگ های احتمالی
  5. آموزش : نحوه مدیریت محتوی ، اطلاعات سایت ، نحوه افزودن مطلب ، تصویر ، ویدئو و چگونگی بروزرسانی
  6. بازیابی سایت : برگردان به صفحات اولیه ، بک آپ گیری در صورت بروز مشکل جدی در سایت
قیمت تمدید پشتیبان نقره ای : با در نظر گرفتن سایت ها با کسب و کار های مختلف ، حجم کار ، میزان بارگزاری ، زمان مورد نیاز محاسبه می گردد.

پشتیبان محتوی سایت ( پشتیبان طلایی )

پشتیبانی طلایی به این صورت است که شما مبلغی به عنوان شارژ ( اعتبار ) در حساب پشتیبانی خود واریز می‌کنید و طبق روال ارسال درخواست و مراحل انجام آن که در زیر آمده است برای اعمال تغییرات از شارژ حساب شما کاسته می‌شود. همانگونه که گفته شد، این اعتبار به صورت ماهانه یا سالانه نیست و تا زمان اتمام شارژ ظرف مدت دو سال، می‌توانید از خدمات پشتیبانی طلایی استفاده نمایید. شما می‌توانید ریز حساب خود و کارهای انجام شده بر روی وب سایت را در حساب کاربری خود در سایت مشاهده نمایید.

سوالات متداول کاربران :

  1. با توجه به داینامیک بودن سایت ها چه نیازی به این است ؟
    • سرعت ، کیفیت ، دفت اعمال تغییرات کارشناسان ما بسیار بیشتر از مشتری است
    • اکثر شرکت ها و سازمان ها نیروی کافی برای انجام این کار را ندارند
    • این پشتیبانی باعث بروز بودن و پرتکاپو بودن سایت مشتریان می شود
  2. محاسبه قیمت
    • با توجه به قدمت ما ، مشتریان ما که از سرویس پشتبانی ما استفاده می کنند محاسبه عادلانه و قیمت معقول با توجه به مدت زمان هر پشتیبان ، حجم انجام کار ، منابع مورد نیاز ، حجم بروزرسانی  و نوع گستردگی متفاوت است
  3. نحوه تمدید
    • مشتری با تماس با واحد پشتیبانی شرکت می تواند اطلاع دهد تا فاکتور پشتیبانی در پنل کاربری ساخته شود

ملاحضات پشتیبان طلایی  :

  1. تغییر کد ، محتوی هر قسمت از سایت توسط مشتری ، سایت از لحاظ پشتیبانی طلایی خارج می گردد و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات پیش آمده نداریم
  2. اعمال تغییراتی که در قرارداد لحاظ نشده باشد خارج از پشتیبانی است و هزینه دارد
  3. در صورت درخواست بیش از حد معقول توسط مشتری این روال نفر / ساعت مصرفی می باشد.
  4. حداقل مبلغ شارژ پشتیبان طلایی 10،000،000 ریال می باشد