.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

چگونه یک فروشگاه اینترنتی کارت شارژراه اندازی کنیم؟

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

احتمالاً شما هم روزی به کسب درآمد از اینترنت فکر کردید.


اینترنت، پتانسیل بسیار مناسبی برای کسب درآمد دارد، چون با یک جامعه چند میلیون نفری در ارتباط هستیم.

خیلی افراد راه های مختلفی را برای کسب درآمد در اینترنت امتحان می نمایند، برخی به نتیجه می رسند و برخی هم نه. بعضی اوقات هم اشخاص به دلیل نداشتن دانش کافی به بن بست می خورند و از ادامه تلاش منصرف می شوند.

اما یکی از ایده هایی که ممکن است به ذهن برسد داشتن یک فروشگاه اینترنتی کارت شارژ است. البته ایده بسیار خوبیست. زیرا محصول ما فیزیکی نیست و نیازی به ارسال ندارد . تنها کافیست کد شارژ را از طریق اینترنت به مشتریان برسانیم.

البته مسلم است که راه اندازی چنین فروشگاهی به تخصص کافی نیاز دارد و باید سایت ما دارای نرم افزاری باشد که بتواند پول را به صورت آنلاین دریافت کند و شارژها را برای مشتریان بفرستد، در عین حال از امنیت کافی برخوردار باشد.

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کارت شارژ، علاوه بر نرم افزار خوب، باید هاست خوب، سرمایه کافی برای تهیه شارژ و نیرویی برای پشتیبانی داشته باشیم.

اما همه ما دانش و پول و شاید وقت کافی برای راه اندازی چنین فروشگاهی نداشته باشیم. ما در ادامه راه ساده تری را برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی کارت شارژ به شما ارائه می دهیم. اما قبل از آن باید بگوییم منظورمان از ما کیست؟
آشنایی با ما
شاید تا به حال یکی از سایت های www.eCharge.ir یا www.gsmCharge.com را دیده باشید. این سایت ها به علاوه 10 سایت دیگر که آنها هم در زمینه فروش اینترنتی کارت شارژ ایرانسل، تالیا و همراه اول فعال هستند، همگی متعلق به یک شرکت است:

شرکت رایانمهر www.rayanmehr.co.ir

این شرکت حدود 12 سال است که در زمینه نرم افزار و اینترنت فعال می باشد. حدود 3سال است که بخش تجارت الکترونیک شرکت، به طور تخصصی در زمینه فروش اینترنتی کارت شارژ کار فعالیت مینماید. اولین فروشگاه اینترنتی کارت شارژ کشور همان www.echarge.ir است.

در حال حاضر وب سایت های شرکت رایانمهر، خوشنام ترین و پرفروش ترین سایت های کشور محسوب می شوند و حتی از بانک هایی که در سایت خود کارت شارژ می فروشند نیز فروش بیشتری دارند. مثلاً نگاهی به نتیجه اول جستجوی "کارت شارژ ایرانسل" در گوگل بیندازید!
راه حل ما برای فروشگاه اینترنتی کارت شارژ
شرکت رایانمهر به عنوان معتبرترین شرکت کشور در زمینه فروش اینترنتی کارت شارژ ایرانسل- تالیا و همراه اول، این امکان را به وجود آورده است که به تعداد محدودی از متقاضیان حقیقی یا حقوقی فروشگاه اینترنتی کارت شارژ واگذار نماید.

با استفاده از این امکان متقاضیان می توانند برای خود، یک سایت فروشگاه اینترنتی کارت شارژ با امکانات پیشرفته داشته باشند.

کلیه امور فنی مربوط به راه اندازی و نگهداری سایت توسط کارشناسان شرکت رایانمهر انجام می شود و نیازی نیست صاحب فروشگاه با امور فنی سایت آشنا باشد.
به این ترتیب متقاضی بدون نیاز به کار اجرایی و دانش فنی، صاحب وب سایت فروش اینترنتی شارژ شده و تنها به جذب مشتری برای سایت خود می پردازد و درآمد زایی می نماید.
به آدرس sales @ rayanmehr.co.ir  ایمیل بزنید تا شرایط کامل برای شما ارسال شود