.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

شگردهای کلاهبرداری اینترنتی

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

العربیه در گزارشی شگردهای کلاهبرداری اینترنتی از حساب‌های بانکی را تشریح کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از فارس، یک هفته پس از دستگیری باند بین‌المللی کلاهبرداری اینترنتی از حساب‌های بانکی در ایالات متحده آمریکا، جزئیات جدیدی از شیوه‌های مورد استفاده کلاهبرداران فاش شد.

این گزارش نفوذ به مکالمات و تماس‌های تلفنی اشخاص و شرکت‌ها و نفوذ به سیستم‌های بانکی را از نوین‌ترین روش‌های دزدی اینترنتی خواند و افزود: اعضای باند بین‌المللی کلاهبرداری اینترنی که اندکی پیش دستگیر شدند؛ از نرم افزاری موسوم زائوس استفاده می‌کردند که با استفاده از آن و با کمک ایمیل می‌توانستند به محتوای حساب‌های بانکی دسترسی پیدا کنند.

 

========== اخبار مرتبط ==========

جزئیات بیشتری از کلاهبرداری گلدمن سک فاش شد

کشف حفره امنیتی درکارت خوان های بانکی

آبدارچي بانك؛ طراح كلاهبرداري‌هاي ميليوني

افشای کلاهبرداری عجیب در مؤسسه مالی

کلاهبردار پیامکی ، پول پارو کرد!


=============================



این گزارش حاکی است که با ارسال یک فایل پیوست از طریق ایمیل و نصب نرم افزار مذکور برای رایانه، دسترسی به کلمه عبور و شماره رمز حساب بانکی امکان پذیر شده و به تبع آن دخل و تصرف در اموال حساب مذکور نیز امکان پذیر می‌شود.

این گزارش حاکی که کلاهبرداران به محض دسترسی به محتوای حساب بانکی در امکان برقراری تماس بین بانک و صاحبان حساب‌های بانکی اختلال ایجاد کرده تا وقت کافی برای دستبرد زدن به پول‌ها داشته باشند.

هفته گذشته مقامات قضایی آمریکا از دستگیری متهمان یک شبکه بین‌المللی کلاهبرداری اینترنتی خبر دادند که تا کنون میلیون‌ها دلار را از حساب‌های بانک‌های آمریکا، سرقت کرده بودند.
چندی پیش مقامات انگلیس نیز 19 نفر را در لندن دستگیر کردند که متعلق به یک شبکه جنایی بسیار سازمان یافته بودند.

پلیس انگلیس اعلام کرد که آنها از طریق ویروس‌های کامپیوتری 9 میلیون و 500 هزار دلار از حساب‌های بانکی این کشور، سرقت کرده‌اند.