.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از جدید ترین و کارآمد ترین تکنیک های فروش در دنیا است. فروشگاه ساز پارسی وب با قابلیت اتصال به شبکه بانکی و دیگر درگاه های بین المللی با گسترش پذیری بالا یکی از بهترین انتخاب های شما برای ورود به عرصه وب خواهد بود. در این فروشگاه الکترونیکی قابلیت فروش هر نوع کالا و یا خدماتی پیش بینی شده است و نسخه های متعددی از آن به صورت حرفه ای برای مشاغل و حرف مختلف تهیه گردیده و آماده عرضه می باشد. این فروشگاه آنلاین ها که صد البته در نوشتار مجال معرفی آن نیست تمام قابلیت های یک فروشگاه ساز بسیار پیشرفته را دارا می باشد و قابلیت هماهنگ سازی و حتی سفارشی سازی برای فروش هر نوع خدمات و یا کالایی را دارا می باشد.
در فروشگاه ساز پارسی وب کارت فروشنده لیست و مشخصات کالای خود را در سایت قرار می دهد و خریدار پس از مراجعه به سایت و مطالعه مشخصات و ویژگی های کالا، نسبت به ثبت سفارش خرید از فروشگاه اقدام می کند. این سفارشات پس از بررسی و تایید نهایی توسط مسئولان سایت با توجه به نوع کالا و حجم و وزن آن توسط پیک موتوری، پست و یا باربری به آدرس سفارش دهنده ارسال می شود. وجه کالا با توجه به روش های مختلف قابل پرداخت میباشد. یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار قابلیت اتصال به درگاه های بین المللی پرداخت نظیر Pay Pal و نظیر آن است که فروشگاه شما را محدود به بازار داخل نمی نماید و شما به راحتی می توانید در بازار های خارج از مرزهای ایران نیز به تجارت بپردازید. در کنار این قابلیت پارسی وب امکان افتتاح حساب های ارزی در خارج از کشور و اتصال این حساب ها را به فروشگاه شما را نیز در خدمات خود گنجانده است که با کمک کارشناسان مالی خبره در این زمینه تمامی توان خود را برای راه اندازی چنین سیستمی بکار می بندد.

سفارش آنلاین


روند انجام کار ما

سوالات متداول کاربران


دانلود کاتالوگ

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
  • پکیج ها و قیمت

  • امکانات فروشگاه ساز

  • سوالات متداول