.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

وب سایت گروه طراحی وب پارسی وب علاوه بر امکان پرداخت وجه به صورت پرداخت نقدی، انتقال بوسیله خودپرداز، انتقال بوسیله بانکداری اینترنتی و انتقال بوسیله موبایل ، سیستم پرداخت آنلاین را نیز با همکاری سایت زرین پال راه اندازی نموده است که بوسیله دروازه پرداخت بانک پارسیان و پاسارگاد کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب از این طریق به صورت اینترنتی قابلیت پرداخت دارند.

" برای راهنمای پرداخت کلیک کنید "

 

 

کارتهایی که این سیستم جهت پرداخت پشتیبانی میکند عبارتند از: پارسیان (کارت نقدی - هدیه - اینترنت - اعتباری) - سپهر (صادرات) - سیبا (ملی) - سامان کارت (کارت پول - کارت خرید اینترنتی - اعتباری) - اقتصاد نوین - کارآفرین - ملت - کشاورزی(مهر کارت) - تجارت - سرمایه - توسعه صادرات- صنعت و معدن - پاسارگاد و...

مشخصات کارت های شتاب مورد قبول خرید اینترنتی :

کارت های شتابی که قابلیت خرید اینترنتی دارند، علاوه بر شماره کارت 16 رقمی، دارای شماره رمز اینترنتی و نیز کد CVV2 و تاریخ انقضاء هستند.

کد CVV2 و تاریخ انقضاء چیست ؟

کد CVV2 به صورت یک عدد 3 رقمی (و به ندرت 4 رقمی) مانند شمارۀ 16 رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است. در کارت های بانک تجارت، کد CVV2 به صورت رقم 17، 18 و 19 بعد از 16 رقم شماره کارت حک شده است.
تاریخ انقضاء هم روی اغلب کارت های بانکی حک شده است. در صورتی که کارت شما تاریخ انقضاء ندارد میتوانید از خودپرداز و یا شعبه بانکی آن را دریافت کنید.


رمز اینترنتی یا رمز دوم کارت :

شماره رمز اینترنتی، با شماره رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. البته در موارد معدودی ممکن است رمز کارت با رمز اینترنتی یکی باشد. مثل برخی کارت های بانک سامان اگر رمز اینترنتی مربوط به کارت خود را نمی دانید، به یکی از شعب بانک خود مراجعه نمایید و یا تماس بگیرید و بپرسید که آیا کارت بانکی شما قابلیت خرید اینترنتی را دارد یا خیر. اگر کارت شما قابلیت خرید اینترنتی داشته باشد، احتمالاً برای دریافت رمز اینترنتی باید یکی از کارهای زیر را انجام دهید:
1- فرم درخواست قابلیت خرید اینترنتی را پر کنید تا رمز اینترنتی (و شاید کد CVV2) را به شما تحویل دهند. از این به بعد شما می توانید به با این کارت خود از اینترنت خرید نمایید.
2- برخی از بانک ها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل می دهند. در واقع هنگام تکمیل فرم افتتاح حساب یک گزینه برای فعالسازی رمز اینترنتی وجود دارد و اگر آنرا علامت زده باشید، فقط باید رمز اینترنتی خود را از شعبه بپرسید و یا فرم آن را مجدداً پر کنید.
3- برخی از بانک ها مثل بانک ملی، صادرات، تجارت، ملت و پاسارگاد هم امکان تعریف رمز اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. در نهایت کارت خود را با دستگاه ATM بانک خود چک کنید، شاید امکان تعریف رمز اینترنتی آن فعال شده باشد.
4- در برخی موارد رمز دوم و رمز اینترنتی یکسان میباشد. مثل کارتهای بانک ملی، صادرات و شما قادر هستید بوسیله رمز دوم به صورت آنلاین خرید انجام دهید.

واریز وجه به صورت اینترنتی :

لطفا مبلغ مورد نظر و توضیحات را وارد نمایید و بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید.
پس از کلیک شما به سایت زرین پال فرستاده خواهید شد. بر روی دکمه پرداخت سریع کلیک کنید و یکی از 2 بانک پارسیان یا پاسارگاد را جهت پرداخت انتخاب کنید.
مشخصات کارت خودتان را همراه با رمز کارت (برای بانک های ملی ، صادرات ، کشاورزی و.. رمز دوم کارت) وارد نمایید.
سپس
کد سه رقمی کارت (cvv2) یا 4 رقمی را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
چنانچه کارت شما دارای تاریخ انقضا نمی باشد میتوانید از تاریخ 12 / 90 استفاده نمایید.
پس از فشار دادن دکمه تایید چنانچه اطلاعات شما صحیح باشید با نوشته " تراکنش بدون خطا " روبرو می شوید که بر روی دکمه مربوطه کلیک نمایید تا یک شماره فاکتور و کد دیجیتال برای شما ظاهر گردد که نشانگر صحیح بودن عملیات خرید شما میباشد.
پس از تکمیل فرایند خرید ، شما مجددا به همین صفحه بازگردانده خواهید شد و شماره رسید شما بر روی صفحه درج می شود. لطفا شماره رسید خود را یادداشت نمایید و هنگام پر کردن فرم ثبت فیش آن را برای ما ارسال نمایید.