.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

جوان ایرانی؛ مدیر یوتیوب

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

گرداب- وب سایت یوتیوب که درآمدزایی بالایی برای شرکت گوگل به دنبال دارد به تازگی تغییراتی در بخش مدیریتی داشته و مدیرعامل پیشین آن جای خود را به جوانترین مدیر فعال شرکت گوگل و سیزدهمین کارمند این شرکت یعنی "سالار کمانگر" داده است.

شرکت گوگل به گونه‌ای سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و بخشی از زندگی تمامی انسانهایی که به شبکه مجازی اینترنت دسترسی دارند را به خود وابسته کرده است. جستجوهای اینترنتی، بارگذاری عکس یا فیلم، به اشتراک گذاشتن اطلاعات و یا برقراری ارتباطات از راه دور از جمله خدمات اصلی این شرکت هستند که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند.


این شرکت در بخشهای مختلف مدیران کارآمد زیادی دارد که تا کنون توانسته‌اند رتبه و اعتبار گوگل را به عنوان قدرتمندترین موتور جستجوی جهان به خوبی حفظ کنند و در این میان مدیر 33 ساله ای وجود دارد که در دسته اولین کارمندان شرکت گوگل به شمار می رود، کارمند شماره 13.


سالار کمانگر اولین طرح تجاری شرکت گوگل را ارائه کرده و مسئولیت فعالیتهای مالی و قانونی گوگل را از ابتدا به عهده داشته است.


سالار کمانگر تا چند روز پیش در مقام نایب رئیس و مدیریت محصولات کاربردی شبکه ای گوگل مشغول به فعالیت بود اما وی به تازگی جانشین رئیس سابق وب سایت ویدیوئی یوتیوب شده است. پیش از این مدیریت بخشهایی از گوگل از قبیل جی میل، تقویم، بلاگر، پیکاسا، ویدئو، پرونده‌ها، orkut،Talk و Reader به عهده کمانگر بود.


اکنون با ایجاد تغییراتی که در بخش مدیریتی وب سایت ویدئویی که گوگل در سال 2006 آن را با قیمت 1.65 میلیارد دلار خریداری کرده، به وجود آمده، "چد هارلی" مدیر سابق وب سایت یوتیوب جای خود را به کمانگر جوان داده است. وی در این رابطه در تصاویری ویدئویی که بر روی وب سایت یوتیوب قرار داده شده است می‌گوید: «طی دو سال گذشته نقش من بیشتر نقش یک مشاور بوده و عملکرد و فعالیت روز به روز این وب سایت به دست سالار کمانگر عملی شده است. من به عنوان یک مشاور به وظایف خود ادامه خواهم داد و امیدوارم شاهد مرحله جدیدی از پیشرفت وب سایت یوتیوب باشم.»