.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

مشهورترین زن جهان در گوگل استریت‌ویو

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

برای بسیاری از کسانی که تابحال از سرویس نقشه آنلاین گوگل استریت‌ویو استفاده نکرده‌اند استفاده از این سرویس هیجان‌انگیر است، به ویژه برای ساکنان ینگه دنیا که تصاویر شهر و حتی محله آنان به صورت آنلاین در آمده و آنها می‌توانند محله و خانه خود را به صورت آنلاین ببینند.

حتی گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که برخی افراد خود را نیز به طور اتفاقی در این نقشه‌ها یافته‌اند. این موضوع از آنجا اتفاق می‌افتد که هنگامی که ماشین عکسبرداری گوگل در حال عبور از منطقه آنان بوده آنها بیرون از خانه خود حضور داشته و بعضا به صورت ناخودآگاه در تصاویر گوگل ثبت شده‌اند.

اما این موضوع برای اکثر افراد برای یکبار اتفاق می‌افتد و این افراد خود را در یکی از عکس‌های گوگل استریت‌ویو می‌بینند، اما اکنون در نقشه آنلاین یکی از شهرهای انگلیس زنی وجود دارد که دوربین گوگل تصویر وی را ۴۳ بار ثبت کرده و بدین صورت نام وی را به عنوان مشهورترین انسان در گوگل استریت‌ویو به ثبت رسانده است.

“وندی سوث‌ایج” خانمی است که هیچ کس فعلا نمی‌تواند رکورد حضور او در برابر دوربین گوگل را بشکند.

این خانم هنگامی که در خیابان‌های اطراف محل زندگی خود در محله “المس‌ول” در منطقه “سافولک” در حال پیاده‌روی به همراه سگ خود بوده، ۴۳ بار تصویرش توسط دوربین گوگل به ثبت رسیده است.

این زن ۵۲ ساله در گفتگو با روزنامه انگلیسی سان اعلام کرده که وی از اینکه خودروی گوگل که بسیار به کندی حرکت می‌کرد در حال چه کاری بوده، بی‌خبر بوده و تنها هنگامی که همسرش تصویر او را در سرویس گوگل استریت‌ویو به وی نشان داده از موضوع آگاه شده است.

همسر وی که از روی کنجکاوی در حال جستجو در سرویس گوگل استریت‌ویو در محله خودشان بوده به صورت اتفاقی تصویر همسر خود را دیده اما این موضوع به صورت مداوم تکرار شده تا جایی که به ۴۳ بار رسیده است.

اگر چه نام این زن اکنون به عنوان مشهورترین انسان جهان در گوگل استریت‌ویو به ثبت رسیده اما باید در این میان از سگ این خانم هم یاد کرد چرا که هیچ حیوانین نیز به این تعداد در تصاویر ۳۶۰ درجه گوگل حضور نداشته..!

شما هم اگر بخواهید می‌توانید به این آدرس رفته و در محله این زوج انگلیسی سیاحت کنید، شاید شما توانستید بیشتر از ۴۳ تصویر از این خانم و سگ مشهور پیدا کنید.