• slide11.jpg
  • slide222.jpg
  • slide333.jpg

.                                               *  در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید !   فروش و پشتیبانی 0 تا 100 خدمات ما به صورت آنلاین اینترنتی انجام می گردد  *

تجارت‌ الكترونيك‌ به‌ معنای مبادله‌ محصولات‌ و خدمات‌ درمقابل‌ پول‌ با استفاده‌ از تواناييهای اينترنت‌ است.
‌مهمترين‌ ويژگی‌ تجارت‌ الكترونيك‌ از ديدگاه‌ بازاريابی، برقراری ارتباط‌ سازمان‌ يا فرد با كل‌ مخاطبان‌ و سازگار ساختن‌ محصولات‌ و خدمات‌ با نيازهای‌ فرد - فرد آنهاست. برآيند اين‌ عمل‌ رقابت‌ شديد، تنوع‌ عرضه‌كنندگان‌ و محصولات‌ و خدمات‌ آنها و درنتيجه‌ كاهش‌ هزينه‌ها و افزايش‌ رضايتمندی مشتريان‌ است.


ایجاد وب سایت بر پایه Googel تبلیغ در
متخصصین ما در زمینه های توسعه سیستمهای فروش اینترنتی امکان دریافت پول به شکل Online از کلیه کارتهای اعتباری داخلی عضو سیستم شتاب و همچنین کلیه کارتهای اعتباری خارجی مانند Master Card و Visa Card و ... را در سایت شما قرار خواهند داد و Package های فروش Online ما کلیه نیازهای فروش محصولات شما را برآورده خواهند کرد.
ما کلیه امور مربوط به راه اندزی سرویسهای مبتنی بر پرداخت Online را که شامل موارد زیر می باشند راه اندازی می کنیم. مهم آن است که شما بخواهید به دنیای فروش Online و بازارهای جهانی بپیوندید.


ویژگیهای وب سایت فروش اینترنتی
طراحی و توسعه نرم افزاری فروشگاه اینترنتی شما بصورت کاملا پویا با بالاترین امنیت بهمراه ایجاد Panelهای مدیریتی با امکان Login سخت افزاری و Panel های مشتریان شما.
ایجاد Packageهای قدرتمند پرداخت Online توسط معتبرترین بانکهای داخلی و خارجی با امکان مدیریت فروش
امکان دریافت کلیه کارتهای اعتباری معتبر خارجی در وب سایت شما
دریافت کارتهای اعتباری در سایت شما توسط بانکهای سامان و پارسیان
فعال سازی Panel های مدیریت مالی حسابهای شما
امکان ایجاد Merchant Account برای شما در حداقل زمان و هزینه
بازاریابی محصولات شما در بازار هدف و ارائه آمارهای علمی از متقاضیان محصولات شما